Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Psary
Tytuł projektu: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Psary
Wartość całkowita: 22 370 426.30 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 16 412 115.66 zł
Okres realizacji: 2021.01.01 - 2027.12.31
Opis: Zakład Gospodarki Komunalnej w Psarach Sp. z o.o pozyskał dofinansowanie ze środków programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) w ramach Priorytetu: FESL.02.00-Fundusze Europejskie na zielony rozwój Działanie: FESL.02.11‑Infrastruktura wodno-kanalizacyjna. Pieniądze zostaną przeznaczone na wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej oraz przebudowę sieci wodociągowej. Zadanie będzie polegało na budowie 6,895 km sieci kanalizacyjnej wraz z kolektorem ściekowym łączącym Gminę Psary i Gminę Wojkowice oraz przebudowę 5,472 km gminnej sieci wodociągowej. Ponadto zaplanowano zakup i wdrożenie systemu informacji geograficznej do kompleksowego zarządzania infrastrukturą wodno-kanalizacyjną oraz zakup urządzeń i infrastruktury do odczytu wodomierzy wraz z systemem odczytu stacjonarnego i systemem informatycznym. W efekcie projekt przyczyni się do zwiększeniu odsetka ludności korzystającej z systemu oczyszczania ścieków w gminie Psary i w Aglomeracji Wojkowice. Ponadto w rezultacie projektu do sieci kanalizacyjnej zostanie przyłączonych 677 osób, co przyniesie ograniczenie o 20% strat wody oraz awaryjności systemów zaopatrzenia w wodę. Ponadto realizacja inwestycji spowoduje, że 202 mieszkańców Gminy Psary zyska dostęp do przebudowanej sieci wodociągowej.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Umów się na spotkanie
+48 32 428 15 80
Odwiedź nas
Dąbie, ul. Dolna 1
42-504 Będzin
Polub nas na
Facebook'u
Zakład Gospodarki Komunalnej w Psarach Sp. z o.o.
NIP 6252480712; REGON 520855874; KRS 0000953285
Wpis do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym Katowice – Wschód w Katowicach
Wydział VIII Gospodarczy. Wysokość kapitału zakładowego 29 408 000,00 zł (wpłacony w całości).